Lambaian Insaf V4

Sebab kerasnya hati adalah dosa, kemaksiatan, sering bergaul dengan orang-orang lalai serta orang-orang yang fasiq. Sedangkan penyebab hati menjadi lunak, bersih dan tentram adalah mentaati Allah, berteman dengan orang-orang baik, dzikir, membaca Al Qur’an dan istighfar. ~Asyraf Al-Fandani~

بسم الله الرحمن الرحيم
Salam "INTIFADHAH"&"EidulFitri Maaf Zahir Batin


Selamat Hari Raya 'edul fitri semua!!!

Pertamanya,saya ingin memohon maaf zahir&batin kepada semua pengunjung blog 'INTIFADHAH' sekiranya saya banyak melakukan kesilapan secara sedar ataupun tidak.Saya masih insan yang LEMAH memerlukan bimbingan daripada semua yang mengenali diri ini.

Kepada adik-adik usrah walad 'at-taqwa & al-huda',abang minta maaf sekiranya banyak melakukan kesilapan dan kesalahan.Sempena hari raya tahun ini,marilah sama-sama kita bermaaf-maafan&lupakan kesilapan yang lalu.(0-0 ye dik....hehe...lame dah kite x jmp kan...mesti rindu kat abang...huhu,dtglah rumah)

Oh!!!...tidak lupa juga kepada pemuda-pemuda pandan&at-taqwa (pejuang agama) semua yang mengenali diri ini.Saya memohon maaf zahir dan batin.(Harap2 korang maaflah kt aku ni...huhu,akem Al-Fandani byk dosa dgn aku nie...dtg umah aku mnt maaf ye...huhuhu..)

Kepada sahabat-sahabat Keluarga Nuqaba' & adik-adik usrah Muttaqin di bwh jagaanku,ana mohon maaf segala kesalahan&kesilapan selama ini,ana membantu dengan sedaya upaya yang mampu,Dalam kita berjuang,perlulah kita bersatu hati di antara kita,segala kesalahan yang telah berlaku,perlulah kita maafkan dengan segera,kerana gemilangnya gerakan islam,terletak satu hatinya setiap ahli gerakan,bebas daripada bersangka buruk,pelbagai andaian,kutuk mengutuk dll.Inilah kunci kebahagiaan dan kejayaan 'Harakah Islamiah'.Takbir!!!Allahuakhbar!!!

Kepada sahabat-sahabat sekuliah (Law&Syari'ah) mahupun (USULUDDIN,apiUM KL) dan sahabat-sahabat perjuanganku di UniKL BMI(aku rindu korang....huhu..miss,miss).Ana mohon maaf sekiranya ana berbuat salah dan maaf zahir batin.(Bila ana xde tu,jgn x gerak plk dakwah kt campus BMI...kene kuatlah sikit...rajin-rajinlah berjual beli dgn Allah swt mudah2an mencapai keredhaan&kejayaan yg hakiki dunia akhirat)

******************************


KHAS untuk Pejuang2 ISLAM :

BERMULANYA raya Eidulfitri 2010

nafas 'BARU'.
LANGKAH BARU
Semangat BARU
JIWA BARU

'AKIDAH yakin Sejahtera'
'IMAN manis & sempurna'
'HATI bersih celik dari BUTA'
'AKHLAK ikut RASULULLAH & AGAMA'

'AL-QURAN pedoman kita'
'JIHAD jalan juang PEMUDA'
'SYAHID matlamat UTAMA'
'INILAH cita-cita PEMUDA'


'KUASAI diri dgn IMAN & TAQWA'
'HIASI diri dengan akhlak MULIA'
'PEMUDA harapan dunia & agama'
'PENCETUS revolusi UMMAH'

'LONTARLAH suaramu wahai PEMUDA'
'SUARA PEMUDA MENGGEGAR DUNIA'
'MUSUH mencari suara siapakah IA'
'SUARA PEMUDA INTIFADHAH BERMULA'

TAKBIR!!!

ALLAHUAKHBAR!!!

Asyraf Al-Fandani
-Salam eidul Fitri 2010-
LOKASI :
{PENANG}
'INSTITUSI PERGURUAN PULAU PINANG'

0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Tuan Guru dan Habib Umar

Tuan Guru dan Habib Umar

jom ikut saye

pelawat

  © Blogger template Brownium by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP